خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان خبر داد

حضور 24 هزار و 77 نفر در اردوهای جهادی استان همدان

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 24 هزار و 77 نفر در اردوهای جهادی حضور یافته‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۸۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

حضور 24 هزار و 77 نفر در اردوهای جهادی استان همدانشهرام صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: اردوهای جهادی در قالب اردوهای یک‌روزه، سه روزه، هفت روزه و 10 روزه  و هجرت دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این زمینه محدودیت خاصی برای برگزاری اردوی جهادی برای گروه‌های مختلف وجود ندارد و جهادگران می‌توانند با توجه به نوع تخصص و فعالیت خود برای حضور در اردوهای جهادی به پایگاه‌های بسیج مراجعه کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 24 هزار و 77 نفر در اردوهای جهادی حضور یافته‌اند، افزود: در سال جاری یک هزار و 60 دانش‌آموز در اردوهای هجرت دانش‌آموزی که به مرمت، بازسازی، رنگ‌آمیزی و بهسازی مدارس مرتبط می‌شود حضور یافتند.

وی تاکید کرد: همچنین 10 هزار و 847 جهادگر در اردوهای یک روزه، 5 هزار و 23 جهادگر در اردوهای سه روزه، 4 هزار و 384 جهادگر در اردوهای هفت روزه و 2 هزار و 736 جهادگر در اردوهای 10 روزه دانشجویی حضور یافته و به ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم پرداختند.

صادقی اظهار داشت: بیشتر مشکلات مردم مناطق محروم با حضور گروه‌های جهادی حل و رفع می‌شود اما مشکلاتی هستند که با همکاری ادارات و سازمان ها مرتفع می‌شود که با همکاری خوب مسئولین ادارات خوشبختانه عمده مشکلات مردم مناطق محروم  برطرف شده است.

وی  با اشاره به اعزام 59 تیم پزشکی به مناطق محروم استان برای ویزیت و توزیع رایگان دارو گفت: در اردوهای جهادی فعالیت‌های مختلفی انجام می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به فعالیت‌های عمرانی نظیر مرمت و بازسازی مسجد، حسینیه، مدرسه، ساخت خانه نیازمند، سرویس بهداشتی، حمام و ...اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان ابراز داشت: همچنین فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی شامل برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، کارآفرینی، مسابقات ورزشی و ... نیز در طول برگزاری اردوی جهادی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات