مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: امروز ایران در منطقه به قدرتی تبدیل شده که حرف برای گفتن دارد و آمریکا که روزی حرف اول و آخر را در دنیا می‌زد امروز به جایی رسیده است که در برابر اقتدار ایران در منطقه، حرفی برای گفتن ندارد.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۷۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام سپاسی‌آشتیانی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی در مراسم گلباران حجره طلبگی حضرت امام خمینی(ره) در اراک با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی همواره با پایداری و مقاومت مردم و ایثارگری‌های آنان به ثمر نشسته است، گفت: انقلاب اسلامی شیوه‌ای متعالی از مردم مداری و مردم سالاری را به دنیا معرفی کرد.

وی افزود: به سبب همین مقاومت، ایثار و بصیرت و همچنین پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در منطقه و دنیا شناخته می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی از همان روزهالی نخستین برای ضربه زدن به این انقلاب تلاش کرده‌اند که نمونه بارز این تهدیدها تحریم‌های ظالمان علیه ملت ایران است.

حجت‌الاسلام سپاسی‌آشتیانی با تاکید بر اینکه تحریم‌های ظالمانه تاثیری بر اراده ملت ایران نخواهد داشت، گفت: امروز ایران در منطقه به قدرتی تبدیل شده که حرف برای گفتن دارد و آمریکا که روزی حرف اول و آخر را در دنیا می‌زد امروز به جایی رسیده است که در برابر اقتدار ایران در منطقه، حرفی برای گفتن ندارد.

وی به موفقیت‌های محور مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز قدرت محور مقاومت لرزه بر اندام آمریکا و در منطقه انداخته است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف گفت: پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه نظامی به قدرتی دست یافته که توانسته است آمریکا را به چالش بکشاند.

سپاسی‌آشتیانی با تاکید بر اینکه حضرت امام(ره) این باور را در ملت ایران به وجودآورد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، خاطرنشان کرد: بیان کرد: بایستی به این امر نیز توجه شود که هر چند مشکلاتی در کشور داریم اما می‌توانیم با همدلی و اتحاد یکی پس از دیگری آن‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات