فرماندار شهرستان خاتم :

ایمان،وحدت و رهبری حضرت امام (ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی / امنیت امروز جامعه مرهون انقلاب و خون شهداست

همزمان با دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه انقلاب شهرستان خاتم نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۴۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرماندار شهرستان خاتم در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ایام فاطمیه راتسلیت گفت و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت .
مهندس فاضلی در ادامه با بیان اینکه این انقلاب باایثار شروع شده و هنوزادامه دارد به گسست بین دو نسل دوران انقلاب و نسل امروز اشاره کرد وبه بیان گوشه ای از اتفاقات قبل و بعد از انقلاب پرداخت .
فرماندار شهرستان خاتم در ادامه خاطر نشان کرد : اگر به وضعیت قبل از انقلاب و تقسیم بندی ها به بلوگ های شرق و غرب نگاه کنیم متوجه می شویم که قدرت در انحصار چند کشور بود تااینکه با رهبری حضرت امام انقلاب شکل گرفت ودنیا فهمید که دین هم می تواند به عنوان یک الگو باشد و ایجاد وحدت کند .
وی در ادامه بااشاره به اینکه دشمن هنوز دست از دشمنی خود علیه ایران بر نداشته است به تلاش انها در راه اندازی گروه های تکفیری برای خشن نشان دادن چهره اسلام اشاره کرد و افزود : دشمنی ها همچنان علیه ایران اسلامی وجود دارد.
فرجام فاضلی تلاش در راه کسب علم و دانش را یکی ازراه های مقابله با توطئه های دشمن است و این امنیت امروز در سایه وحدت و ایمان و به برکت همین انقلاب و رشادت شهداست به دست امده است.
وی در ادامه گفت : باید قدردان خون مطهر شهدا باشیم و بایدبدانیم امریکا و اسرائیل هیچگاه دوست ما نخواهند بود و بایدمراقب انها بود .
ارسال نظرات