همزمان باسالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور عزیزمان ایران زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه برکت با حضور مسئولان شهرستان خاتم نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۴۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه موقت هرات در ابتدای این مراسم با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم (ص) ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
حجه الاسلام والمسلمین محمودی در ادامه با اشاره به سیره زندگانی حضرت زهرا (س) و شیوه زندگانی ان حضرت بر لزوم معرفی سیره ائمه سلام الله علی‌ها به جهانیان تاکید کرد.
وی در ادامه گفت:: امروز سیاست‌های جنگ نرم دشمن در صدد گرفتن حجاب از جامعه است و باید در مباحث قرانی و توجه به قران همت و برنامه ریزی بیشتری شود.
انقلاب اسلامی قطعا بابحران‌ها و چالش‌هایی روبرو است، اما انقلاب ما به ظهور امام عصر عج ختم خواهد شد.
انقلاب اسلامی توانست موقعیت ژئوپولتیک ایران راارتقا بخشد و تنها در زمان بعد از انقلاب است که حتی وجبی از خاک کشور از دست نرفت.
غلامرضا محمودی در ادامه با اشاره. به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به دستاورد‌های انقلاب در زمینه هوا و فضا اشاره کرد و افزود: دستاورد‌های این حوزه قدرت بازدارندگی زیادی رابرای ایران در پی داشته است، امروز باید دستاورد‌های انقلاب تبیین شود.
امام جمعه موقت هرات در ادامه انقلاب اسلامی راظهور صغرای انقلاب حضرت، ولی عصر (عج) عنوان کرد.
ارسال نظرات