امام جمعه سبزوار گفت: مسئولین در هر سمتی که هستند خدمت به ملت را سرلوحه خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۳۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام مقیسه در جلسه شورای اداری سبزوار با بیان اینکه یکی از مطالبی که مسئولین در جمهوری اسلامی باید به آن توجه ویژه داشته باشند این موضوع است که مسئولیت جایگاهی است که باید از طریق آن حوائج مردم را برطرف کرد اظهار داشت: خداوند توفیقی را به مسئولین داده که باید به چشم فرصت برای خدمت و برطرف کردن مشکلات مردم نگاه کرد.

وی با بیان اینکه این توفیق همیشگی نبوده و فرصت‌ها زود‌تر از آنچه فکر کنیم از کف می‌رود تصریح کرد: باید تا آنجایی که قانون و مقررات اجازه می‌دهد در راستای خدمت رسانی به نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

مقیسه در ادامه با اشاره به آغاز جشن‌های انقلاب و دهه مبارک فجر تاکید کرد: ضد انقلاب سعی دارد ملت ایران را مایوس کرده و خدمات حکومت اسلامی را کم رنگ جلوه دهد.

امام جمعه سبزوار با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت بیان و تببین خدمات جمهوری اسلامی است ادامه داد: خدمات در هر دولتی که انجام گرفته باید بیان شود و مسئولین با غنیمت شمردن این فرصت با حضور در مدارس و دانشگاه‌ها نسل جوان و نوجوان را با دستاورد‌های انقلاب آشنا کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سبزوار شهری است با سابقه مذهبی و از دیر باز به دارالمومنین مشهور بوده است تاکید کرد: اعضای اتاق اصناف باید تدابیری بیاندیشند که همزمان با مناسبت‌ها مذهبی و ملی واحد‌های صنفی شهر آذین بندی مناسب با ایام را انجام دهند.

امام جمعه سبزوار همچنین در این جلسه درپی سخنرانی نماینده یکی از رسانه‌ها در شورای اداری شهرستان عنوان کرد: فرمانداری در خصوص دادن فرصت مساوی به همه رسانه‌ها برای معرفی ویژگی‌های خود اقدام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها