امام جمعه کوهبنان گفت: کار حکیمانه امام خمینی (ره) در واگذاری انقلاب به مردم موجب شد که دشمنان در کار خود موفق نشوند، زیرا همواره با سد پولادین مردم روبه‌رو هستند.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۲۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری صبح امروز در مراسم غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهیدان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: روز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به کشور پس از یک سفر پرمخاطره به همت و تلاش مردم باید گرامی بداریم.

وی بیان داشت:  امام خمینی (ره)حق به گردن ما و تمام جهانیان دارد در حالی که جلودار این سلسله شهدا هستند که از ایشان تبعیت کردند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، امام خمینی (ره) آمدند و ایستادگی بر مبنای حق را به همه جهان نشان دادند که مقاومت، پیروزی، افتخار و موفقیت در بر دارد.

جعفری تصریح کرد: ایشان تنهای تنها حرکت کرد، آن هم در زمانی که کسی به این فکر نبود، اما ایشان به وظیفه خویش به خوبی عمل ونهایت همگان از وی حمایت کردند و خدا هم یاریگر وی بود،  امام خمینی (ره) به برخی دروغ‌ها هم پاسخ داد در حالی که قدرت‌ها حرف از دموکراسی می‌زدند، مردم نقش نداشتند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در همان ماه‌های ابتدای انقلاب مردم را در سرنوشت خویش شرکت داد و ثابت کرد که سیاست از دیانت جدا نیست و هر دو در کنار یکدیگر زمینه سعادت را رقم می‌زنند، ایشان بر جمهوری اسلام هم تأکید داشتند، مخالف‌ترین کشورها هم امروز به سخنان امام راحل(ره) رسیدند، اما شیطان بر حرف خود ثابت‌قدم مانده در حالی که از درون در حال فروپاشی است.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: ادیان دیگر هم با پیروزی انقلاب از حرکت هوشمندانه امام راحل (ره) درس گرفتند، ایشان در حقیقت انقلاب را به مردم واگذار کردند تا صحنه‌های مختلف با حضور آن‌ها تأیید شود، کار حکیمانه امام خمینی (ره) موجب شد که دشمنان و فتنه‌گران در کار خود موفق نشوند، زیرا همواره با سد پولادین مردم روبه‌رو هستند.

جعفری عنوان کرد: ایشان نهادهای بسیار مبارکی را تأسیس کردند که بسیج از جمله آن‌ها است که به عنوان یک فرهنگ در جامعه جاری و ساری شد تا همه مردم با افتخار در این نهاد مقدس حضور یابند، بسیاری آرزو کردند که انقلاب از بین برود، اما این آرزو را باید به گور ببرند.

به گزارش بسیج، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور اعضای شوراهای اداری و تأمین مراسم غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهیدان در جوار حرم مطهر امامزاده سلیمان علیه السلام برگزار شد.
ا

 

ارسال نظرات