مسئول بسیج فرهنگیان استان از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۰۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی‌اصغر ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت بی بی دو عالم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای و ایام دهه مبارک فجر با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به دهه فاطمیه کلیه برنامه‌های دهه فجر، بسیج فرهنگیان در سراسر استان رنگ و بوکمی فاطمی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرهنگیان یکی از اقشار تاثیرگذار در جامعه هستند عنوان داشت: نشست‌های روشنگری و دوره‌های توانمدسازی بسیجیان فرهنگی در شهرستان‌های مختلف با عنوان مردم سالاری دینی و تبیین گفتمان ولایت و امام ره برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول به برگزاری یادواره‌های شهدای فرهنگی در برخی شهستان‌ها اشاره کرد و خاطرنشان شد: یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اردل و شهرستان سامان با حضور فرهنگیان و خانواده ‎شهدا برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان با بیان اینکه شهرستان سامان و اردل هرکدام 5 شهید فرهنگی را به انقلاب تقدیم کرده‌اند بیان داشت: گرامی داشت یاد و خاطذه شهدا یکی از ضروریات در جامعه می‎باشد.

ایزدی به برنامه‌های دیگر دهه فجر اشاتره داشت و افزود: دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، علمی و پژوهشی، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، غبارروبی گلزار شهدا ، نشست‌های روشنگری و برگزاری یادواره شهدا از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

وی به برنامه‌های شاخص نیز اشاره ای داشت و گفت: برگزاری نشست روشنگری با تبیین گفتمان ولایت که با حضور سردار دکتر جوانی و نشست راهبردهای فکری امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله العالی با سخنرانی حجت الله اسلامیان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این قشر می‌باشد که با حضور بیش از 600 بسیجی فرهنگی در شهرکرد برگزار خواهند شد.

ارسال نظرات