تعدادی از پایوران سپاه ناحیه قوچان و مسئولین شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۹۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ایمانی نیا؛ رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و دبیر ستاد دهه فجرضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر تعدادی از برنامه‌های شاخص این ایام را بیان کرد.
 
وی افزود: یکی از کار‌های خیلی خوبی که در این برنامه‌ها لحاظ شده است جدید بودن و مردمی اجرا شدن این برنامه‌ها است که حدودا در ۱۶۴ نقطه جغرافیایی شهرستان برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.
 
در ادامه قامتی؛ فرماندار شهرستان قوچان در خصوص دستاورد‌های این انقلاب مطالبی را بیان کرد و گفت: وضعیت این انقلاب را با قبل اگر بخواهیم مقایسه کنیم این انقلاب دستاورد‌های مهمی داشته است و در جنبه‌های گوناگون رشد داشته‌ایم و این باعث عزت‌مداری مردم کشورمان شده است.
 
وی ادامه داد: به طور مثال ما در عرصه‌ اقتصادی جز ۱۶ کشور برتر اقتصادی جهان هستیم و در رشد اقتصادی نیز پیشرفت داشته ایم همین طور در وضعیت سیاسی، فرهنگی اجتماعی و... نیز رشد داشته ایم که این امر باعث شده است که ابرقدرت‌ها و کشور‌های استکباری از کشور ما ناراحت و عصبانی شوند.

قامتی ابراز داشت: ما باید واقعیت‌های این انقلاب را برای مردم و آحاد جامعه تبیین کنیم گرچه کاستی‌هایی داریم که باید با مدیریت جهادی کار و تلاش کنیم تا این کاستی‌ها نیز از بین برود.
 
فرماندار شهرستان قوچان بیان داشت: یکی از علل توفیق شهرستان در عرصه‌های مختلف وحدت مسئولین شهرستان است.
 
وی از افتتاح پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان در سطح شهرستان در دهه فجر خبر داد.
 
در پایان حجت الاسلام دستجردی؛ امام جمعه شهرستان اظهار داشت: شما مسئولین کار وتلاش می‌کنید، اما در این مسیر سعی کنید کار با اخلاص و برای خدا باشد که هویت مردمی حفظ شود و با مردم و همانند مردم حرکت کنید و اینطور نباشد که خدایی نکرده اشرافیت در مسئولین ما رواج پیدا کند.

وی تاکید کرد: ما باید در این ایام، انقلاب را به مردم جامعه از جمله به نوجوانان وجوانانی که این انقلاب را درک نکرده اند بشناسانیم.

دستجردی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نظام انقلاب اسلامی بماند وظیفه داریم که دست مردم را بگیریم و با مردم همراهی کنیم.
 
  در ادامه غبارروبی از مزار شهدا صورت گرفت و تمثال مبارک امام خمینی (ره) توسط مسئولین و مردم شهرستان گلباران شد و زنگ انقلاب توسط امام جمعه محترم شهرستان قوچان نواخته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها