خبرهای داغ:
مراسم نمادین گرامی داشت سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن با حضور مسئولان شهر و دانش آموزان در شهر حسن آباد جرقویه علیا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۷۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، مراسم گرامی داشت دهه فجر و یاد و خاطره امام خمینی(ره) در دبیرستان شهید مطهری حسن آباد با حضور مسئولان شهر و دانش آموزان برگزار شد.

در برنامه ای مشترک، همایش دوچرخه سواری با حضور جوانان و نوجوانان در شهر حسن آباد برگزار شد و دوچرخه سواران مسیر دبیرستان شهید مطهری، خیابان های امام حسین، جمهوری اسلامی، آزادی، میدان شهدا را طی کردند.

بخشدار جرقویه علیا در جمع دوچرخه سواران ضمن اشاره به خاطرات سال ۵۷ به اهمیت دهه فجر اشاره و تاکید کرد: شما دانش آموزان باید از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنید چرا که این انقلاب با از دست دادن بهترین افراد و ریخته شدن خون انها به دست ما رسیده است و اگر امروز شما به راحتی در کلاس درس می خوانید مدیون فداکاری های ان عزیزان است.

حسین بهزادفر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این همایش افزود: حضور شما در برنامه های دهه فجر نشان دهنده اقتدار کشور و نا امیدی دشمنان است و انشاالله در راهپیمایی روز 22 بهمن نیز با همین حضور پر شور شما جوانان و نوجوانان مشتی بر دهان یاوه گویان خواهید زد.

 بمناسبت سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به سی نه نفر از شرکت کنندگان در این همایش جوایزی اهدا شد.

این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا، شهرداری شهر حسن آباد و مجمع رشد و اندیشه شهر حسن آباد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها