فرمانده سپاه آمل با اعلام فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، ادامه داد: در ایام دهه فجر حدود یک هزار عنوان برنامه توسط عوامل سپاه پاسداران این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۷۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بهروز عیسی‌زاده در نشست با اصحاب رسانه و خبر گفت: امروزه رسانه و مطبوعات برای ایجاد شور، نشاط، آرامش و امید برای جامعه بسیار مهم بوده و وظایف زیادی در نظام جمهوری اسلامی دارند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با قرار گرفتن در دهه چهارم توانسته در حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی همانند انرژی هسته‌ای، پزشکی، پرتاب ماهواره و دیگر بخش‌ها افتخارآفرینی زیادی داشته باشد و در میادین ورزشی هم گوی سبقت را از کشورهای صاحب نام برباید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل با اعلام پیشرفت کشور در چهار دهه رشد و شکوفایی، بیان کرد: ایران در دنیا هم مقام‌های زیادی را به دست آورده است.

این مسؤول با اعلام فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، ادامه داد: در ایام دهه فجر حدود یک هزار عنوان برنامه توسط عوامل سپاه پاسداران این شهرستان برگزار می‌شود.

عیسی‌زاده با تأکید بر برگزاری 80 عنوان برنامه شاخص در سوی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عکس، مسابقات کتابخوانی، رقابت‌های ورزشی، همایش‌های روشنگری، بصیرتی، فرهنگی، یادواره‌های شهدا، ایستگاه های سلامت، ویزیت رایگان، نواختن زنگ ایام‌الله دهه فجر، افتتاح پایگاه‌های بسیج، کارگاه مادران و جنگ نرم، اردوهای یک روزه راهیان نور جنگل و بازدید از مراکز علمی و واحدهای تولیدی و خدماتی از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی با اشاره به دیدار با خانه شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا، گفت: تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و طرح‌های اشتغال در ایام دهه فجر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها