نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای کشور امنیت است
کد خبر: ۸۹۸۲۳۶۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از زاهدان، با اشاره به آغاز دهه فجر، اظهار داشت:یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی که تحسین مجامع بین المللی را برانگیخته است امنیت جغرافیایی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز فضای حاکم در کشور متمایز ازدیگر کشور‌ها است افزود: در حالیکه مردم کشوراز نعمتی به نام امنیت بهره‌مند هستندمردم دیگر کشور‌ها نظیر افغانستان، پاکستان، مردم غرب آسیا، آفریقا و حتی اروپا با انواع ناامنی ها  روبرو هستند.

وی تصریح کرد:در کشوری مثل آمریکا در هر دقیقه ۸۰ نفر کشته می‌شوند و اینها واقعیت‌هایی است که جایگاه انقلاب و کشور ما را در مقایسه با دیگر کشور‌ها ارتقاء داده است .

علی نقی طهرانی زاده با اشاره به اینکه امام راحل در مقابل دشمنان، سدی محکم  بنام ارتش بیست میلیونی را بنا نهاد،  ادامه داد: هم اینک که در دهه مبارک فجر قراررداریم چهار دهه ارزش مداری ،ایمان و اعتقاد را تجربه می‌کنیم .

وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب گفت:اگر نسل امروز بخواهد درک صحیحی از دستاورد‌های انقلاب داشته باشد ،باید اقدامات انجام شده توسط نظام ۵۲ ساله شاهی ونظام جمهوری اسلامی با قدمت 39 سال  را مقایسه کند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: در عصر حاضر نسل‌های چهارم و پنجم توفیق درک  سختی‌های دوران دفاع مقدس وهمچنین لحظات شیرین پیروزی انقلاب را نداشته اند ،از این رو لازم است  تا رشادت‌ها و ارزش‌های انقلاب بیش از گذشته تبئین شود .

وی با تاکیدبرترویج  روحیه انقلابی در جامعه،افزود: افرادیکه دل در گرو انقلاب دارند، ارزش‌های دینی و انقلابی را در جامعه گسترش دهند و از فضای مجازی نیز غافل نشوند.

این مسئول با اشاره به فعالیت ۳۰۰ سایت مجازی بر علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: در طول تاریخ هر زمان که خداخواهی و حق طلبی مطرح شده است ،به تبع آن دشمنی‌ها نیز شکل گرفته است همانطور که در آیات قرآن کریم نیز حق و باطل در همه جا حضور دارند.

وی ادامه داد: انقلاب خداخواهی، آرمانخواهی، اعتقادی، مردمی بودن، امنیت، مردم سالاری، استقلال و پیشرفت، ولایت پذیری از جمله ویژگی‌های انقلاب هستند که کمتر کشوری از آن‌ها برخوردار است .

وی بااشاره به اینکه امروز همه مذاهب در کشوربویژه اهل سنت صاحب تریبون مخصوص خود هستند خاطرنشان کرد: صاحبان تریبون‌های مطالبه گر مطالباتشان را به صورت منطقی  مطرح نمایند همچنین به ارزش‌های دینی و انقلابی نیز بیشتر توجه کنند.

وی همچنین با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب گفت:حضرت فاطمه الزهرا (س) می‌فرمایند: ما اهل بیت(ع) پیامبر،برگزیدگان پاک و مقدس وسیله ارتباط خداوند با خلق او هستیم، و حجّت و راهنما و وارثان پیامبران الهى هستیم.
ارسال نظرات