خبرهای داغ:
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر:

بانوان ملایری در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ استان همدان سوم شدند

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: کیک بوکسینگ کاران بانوان ملایر مقام سوم تیمی مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان استان را از آن خود کردند.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۵۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

بانوان ملایری در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ استان همدان سوم شدنداکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: 16 مدال رنگارنگ طلا و نقره و کسب مقام سوم تیمی حاصل تلاش کیک بوکسینگ کاران بانوی ملایری بوده است.

وی گفت: تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان ملایر که با مربیبگری بهاره زندی، فاطمه امیری پری ونسترن ولیخانی و به  سرپرستی رضوان حاتمی در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان استان شرکت کرده بود توانست 12 مدال طلا و چهار مدال نقره این مسابقات را ازآن خود و به مقام سوم تیمی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر افزود: تعداد 17 نفر از کیک بوکسینگ کاران بانوی ملایری که زیر نظر مربیان شایسته خود تمرینات سخت و نفس‌گیری را انجام می‌دهند در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردند و افتخار دیگری را برای ورزش شهرستان به ارمغان آوردند.

وی اظهار داشت: مدال آوران به ترتیب مبینا بهرامی، پگاه کریم زاده، الهام عباسی، رضوان حاتمی، مبینا اذر، پریسا امیری خواه، نازنین فیضی، نازنین غلامی، نفیسه پیریایی، فاطمه بهرامی، فلورا کریمی و صبا ترکاشوند مقام  اول و فاطمه افراسیابی، رضوان یاری، لیلا اسکندری و محدثه ابوالفضلی مقام دوم را کسب کردند.

اکبری با بیان اینکه  نفرات برتر این مسابقات برای حضور در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور انتخاب شده اند، گفت: این ورزشکاران باید خود را برای مسابقات کشوری زیر نظر مربیان خود آماده سازند تا شاهد قهرمانی این ورزشکاران شایسته و خوش آتیه در میادین کشوری و حتی فرا کشوری و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات