خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: حضرت فاطمه(س) الگویی برای خانواده‌ها با سبک اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۴۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

حضرت فاطمه(س) الگویی برای خانواده با سبک اسلامیحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگویی برای خانواده‌ها با سبک اسلامی است.

وی با بیان اینکه در آیه ٩۰ سوره انبیاء اشاره‌ای به اینکه خانواده علوی و فاطمی دارای سه ویژگی و نشانه هستند، شده است، افزود: خانواده علوی و فاطمی در کارهای خیر سرعت عمل از خود نشان می‌دهند و در انجام خیرات بخل ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: نمونه بارز در داشتن سرعت عمل در خیرات فاطمه زهرا(س) است که خود گرسنگی را تحمل می‌کند و به فکر اطعام گرسنگان است.

وی ادامه داد: ویژگی بارز دیگر حضرت فاطمه مرضیه(س) اهل دعا و ذکر و مناجات بودن ایشان بود که پیوسته با تقویت رابطه معنوی با پروردگار به معنویت خود می‌افزاید.

شیرزادی با بیان اینکه ویژگی بارز دیگر حضرت فاطمه (س) خضوع و خشوع است، گفت: با استناد به فرمایش آیت الله بهجت(ره) مبنی بر اینکه ما به دنیا آمده ایم که عبادت کنیم نه اینکه با هر بهانه‍ای زندگی کنیم؛ ما می پنداریم چون گرفتاریم از خدا دوریم در حالی که چون از خدا دوریم، گرفتاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات