خبرهای داغ:
زنگ انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در مدرسه حضرت زینب (س) شهر الوند به صدا در آمد .
کد خبر: ۸۹۸۲۳۲۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، زنگ انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در مدرسه حضرت زینب (س) شهر الوند به صدا در آمد .
مهرداد یحیی پور مدیر آموزش پرورش شهرستان البرز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت : در آموزش و پرورش سعی ما بر این است تا دختران تربیت کنیم که از فاطمه الزهرا و حضرت زینب (س) الگو بگیرند .
وی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بیان داشت : امام خمینی (ره) ویژگی هایی داشت که روحانیون آن زمان این ویژگی را نداشتند و آن شجاعت و جرات امام راحل بود و نیز اعتقاد داشت که می توان این رژیم تا بن دندان مسلح را تغییر داد و همه پشتیبان خدا بود و امید این مردم .
وی ادامه داد : انشالله شایستگی این را داشته با شیم تا میراث گران بها این انقلاب و دستاورهای این انقلاب را که به برکت این انقلاب به دست آمد را بتوانیم به دانش آموزانی که قبل از انقلاب را درک نکرده اند منتقل کنیم .
این مسئول تبیین کرد: کسانی که امام خمنی (ره) را قبول نداشتند گفتند برای مسلمانان عزت و سربلندی آورد که مسلمان می تواند حکومت تشکیل دهد و در پای خودش می تواند بایستد .
تمام هدفشان این بود که حکومت اسلامی تشکیل شود و قوانین و ارزش های اسلامی بر این کشور حاکم شود و انشالله پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی یعنی حجت ابن الحسن عج برسانیم.
در پایان از حافظان و قاریان و فعالیت قرآنی مدرسه حضرت زینب(س) تجلیل شد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها