خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

طبیعی ترین راه انتقال دستاوردهای انقلاب، هنر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طبیعی ترین راه انتقال دستاوردهای انقلاب، هنر است بنابراین باید تمام تلاش خود را برای انتقال دستاوردها از طریق هنر به کار بگیریم.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۹۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

علی اکبر اسکندری نژاد در گفت وگو با خبرنگار بسیج قزوین با تأکید بر تبیین دستاوردهای نظام برای مردم در ایام دهه فجر اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی برای مرردم داشته است که بای تبیین شود.
وی افزود: تبیین این دستاوردها به ویژه برای نسل نوجوان و جوان که آن دوران را ندیده اند بسیار حایزاهکیت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به نقش هنر در تبیین دستاوردهای نظام اضافه کرد:دستاورد اصلی و ماهیتی نظام دستاوردهای فرهنگی است که سعی داریم آن ها را به عرصه نمایش بگذاریم.
اسکندری نژاد عنوان کرد:طبیعی ترین راه انتقال دستاوردهای انقلاب، هنر است بنابراین باید تمام تلاش خود را برای انتقال دستاوردها از طریق هنر به کار بگیریم.
وی تصریح کرد:.اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی استان برای تحقق مهم برخی از برنامه های فرهمگی از جمله برگزاری همزمان فیلم فجر در استان را دردستور کار خود قرار داده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر انجام شده است اما به دلیل همزمانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، برگزاری این جشنواره به چهارمین تا ششمین روز دهه فجر موکول شده است.
اسکندری نژاد یادآور شد:برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی هم برای این ایام در نظر گرفته شده است.
1009/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها