خبرهای داغ:
در آغازین روز از دهه فجر بسیجیان و مسئولین شهرستانی با امام جمعه دیدار کردند
کد خبر: ۸۹۸۲۲۸۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزازش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسلم لطفی زاده فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت ورود حضرت امام راحل به میهن و ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: این ایام که مقارن با سالروز ورود امام به میهن اسلامی است و به منظور تجدید بیعتی با آرمان های امام راحل و رهبر انقلاب با امام جمعه شهر دیداری کردیم.
وی افزود: باتوجه به اینکه امسال در طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم برنامه هایی را در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب شهرستان که با ریاست فرماندار بود بومی سازی برنامه های دهه فجر با ایام فاطمیه مد نظر بود .
لطفی زاده با اشاره به برنامه های دهه فجر شهرستان تصریح کرد: چهل مسجد قرار بر برگزاری جشن پیروزی انقلاب و ادارات نیز ملزم به برگزاری این جشن در حیطه نظارت خود شدند و البته اموزش و پرورش هم در مدارس مسئولیت برگزاری جشن ها و اشنایی دانش اموزان با دستاوردهای انقلاب را دارد و دانشگاهها و سراسر این شهرستان برنامه های بزرگی اجرا خواهد شد.
وی افزود: فضاسازی شهر هم با همکاری شهرداران انجام شده است و امیدواریم با این سرما و بارش برف اقدامات بهتری انجام شود .
فرمانده ناحیه امام صادق آبیک خاطرنشان کرد: شاهد بودیم در اوایل دی ماه امسال دشمنان ما می خواستند بر نظام و مردم ضربه بزنند ولی مردم با رهبری داهیانه رهبری بر دشمن فائق امدند و مشت محکمی بردهان یاوه گویان زدند .
وی در خاتمه بیان کرد: وظیفه ما این است با حضور در این مراسمات و بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن بساط این فتنه گران را جمع کنیم و انشاالله مسئولین بتوانند مقدمات حضور مردم در این راهپیمایی را فراهم کنند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها