خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین خبر داد

برخورد جدی با کوتاهی احتمالی مسئولان تنظیم بازار

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: با هرگونه ناهماهنگی در مدیریت توزیع و کوتاهی احتمالی مسئولان تنظیم بازار و دستگاه های متولی در روزهای پایانی سال و ایام عید برخورد جدی می شود .
کد خبر: ۸۹۸۲۲۶۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار کرد:مشکل تأمین کالا به ویژه کالاهای اساسی در استان نداریم و مردم اطمینان داشته باشند که ذخیره مرغ ، گوشت قرمز و میوه شب عید با شتاب بیشتر ادامه دارد .
وی با بیان اینکه در هیچ کالایی محدویت تأمین نداریم، افزود: تخم مرغ برای مصرف خانگی از طریق استان و برای مصارف صنعتی به ویژه قنادی ها از طریق واردات تأمین شده است .
معاون اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد: با هرگونه ناهماهنگی در مدیریت توزیع و کوتاهی احتمالی مسئولان تنظیم بازار و دستگاه های متولی در روزهای پایانی سال و ایام عید برخورد جدی می شود .
حبیبی گفت:
۲۰ درصد سهم داخلی تأمین تخم مرغ برای مصارف خانگی باید از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری و به موقع وارد بازار مصرف شود .
وی بیان کرد:تا پایان تعطیلات نوروز ۹۷ ، ستاد تنظیم بازار استان به صورت هفتگی و منظم تشکیل جلسه می دهد .
معاون اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد:ذخیره سیب به میزان ۵۰۰ تن برای شب عید پایان یافته است و پرتقال نیز به میزان یکهزار تن ، خریداری شده و طی روزهای آینده وارد استان می شود .
حبیبی یادآور شد:از نظر توزیع مرغ گرم و منجمد هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و تا ظرفیت یکهزار تن ذخیره مرغ منجمد آغاز شده است .
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها