همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی گلزار شهدا و شهدای گمنام شهر دلوار با حضور امام جمعه، فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع)، بخشدار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای بخش دلوار غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۵۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، امام جمعه دلوار در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: نقد کردن بسیار خوب است اما تخریب، سیاه نمایی و ناامید سازی در حقیقت آب در آسیاب دشمن ریختن و تخریب دستاورد های انقلاب اسلامی است.

زاهد دوست در ادامه افزود: بدخواهان نظام اسلامی در ایجاد یاس و ناامیدی در میان اقشار مختلف جامعه از هیچ چیز فروگذار نبوده و نیستند . امروزه شاهد این هستیم که دشمنان این نظام و انقلاب از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و با بهره گرفتن از شبکه های مجازی با سیاه نمایی سعی در تضعیف اسلامی و رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

امام جمعه شهر دلوار خاطرنشان کرد: دشمن شناسی و اطلاع از نیت سوء دشمنان توسط مردم بار ها مانع از رسیدن دشمنان این ملت به اهدافشان شده است همان گونه که در اغتشاشات اخیر نیز حضور به موقع و مثال زدنی مردم در صحنه باعث جدا شدن خط مردم از اغتشاش گران گردید.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها