خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه باید برای مرجعیت مسجد قدمی برداریم، گفت: گزارشاتی از اقدامات بسیج به مراجع تقلید داده شده و این اقدامات مورد تایید مراجع تقلید و علماء قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۴۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیجچ از خراسان جنوبی؛َ سردار غلامحسین غیب پرور صبح امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گرامی داشت دهه فجر اظهارداشت: پیوند بسیج و سپاه با نمایندگان امام خامنه ایی(حفظه الله) جزء برکات برنامه های ما در سفر ها است و این ارتباط همیشه در دستور کار ما قرار دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه های بسیج گفت: برنامه های کلان بسیج بر اساس رهنمود های امام خامنه ایی(حفظه الله)تحت عنوان اعطلای بسیج کر و تبدیل به طرح های مختلف می شود.

سردار غیب پرور گشت های محله محور، سازماندهی گروه های جهادی و طرح های محله محور را از برنامه های بسیج دانست و عنوان کرد: طرح صالحین در دوره جدید با رویکرد آسیب شناسی حرکت می کنیم و سعی می شود آن را با قوت بیشتر وبا کیفیت بیشتر دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۶در طرح مسجد محوری اقدامات خوبی با محوریت مسجد انجام شده است، افزود: امام جماعت، هیات امنای مسجد و پایگاه های بسیج در این طرح نقش ارزنده ایی دارند.

سردارغیب پروربا اشاره به اینکه نباید هیچ پایگاه مقاومتی خالی از مسجد باشد، گفت: یادواره های شهید، اعزام راهیان نور، اعزام گروه های جهادی و تشکیل صندوق های قرض الحسنه باید ازمسجد باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه باید برای مرجعیت مسجد قدمی برداریم، عنوان کرد: گزارشاتی از اقدامات بسیج به مراجع تقلید داده شده و این اقدامات مورد تایید مراجع تقلید و علماء قرار گرفته است.

وی با تاکید براینکه در عرصه فرهنگی و فضای مجازی کارهای مهمی طراحی شده است،گفت: باتوجه به گزارشات انجام شده وظعیت سپاه خراسان جنوبی وضعیت خوبی است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها