خبرهای داغ:
موشك بي جي ام 109تام هاوك تام هاوك 5/6متر طول دارد و كلاهكي به وزن 450 كيلوگرم با خود حمل و نوع خوشه اي آن بيش از 166 بمب لت كوچك در مقياس نارنجك دستي براي نابودي نفرات دشمن مورد استفاده قرار مي گيرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۴۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

خبرگزاری بسیج در قزوین: موشك تام هاوك ساخت شركت آمريكايي جنرال ديناميكس و دوربرد براي ارتفاع پايين بوده كه در سال 1970 ساخته و براي استفاده از همه نوع شرايط جوي در اختيار زير دريايي هاي اين كشور قرار گرفت اين سلاح از نوع كروز هدايت شونده و با سرعت مادون صوت حركت مي كند.
تام هاوك 5/6متر طول دارد و كلاهكي به وزن 450 كيلوگرم با خود حمل و نوع خوشه اي آن بيش از 166 بمب لت كوچك در مقياس نارنجك دستي براي نابودي نفرات دشمن مورد استفاده قرار مي گيرد.
تام هوك ابتدا با موتور داخلي حركت كرده و پس از ارتفاع بالا با لهاي كوچك آن ظاهر شده و سرعت هاوك را به 880 كيلومتر بر ساعت مي رساندو شركت رييتون انگلستان هم در حال ساخت نسخه جديد اين سلاح است كه همانند ايالت متحده علاوه بر حمل كلاهك هسته اي و خوشه اي ارتباط كاملي با ماهواره ها براي مكان يابي تانك ها و كشتي ها انجام داده و تقريبا بدون خطا بوده و تنها انگلستان و آمريكا از اين سلاح در اختيار دارند و قيمت هر موشك 7/1ميليون دلار است.
1002/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها