اعلام فراخوان نهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در کردستان

فراخوان نهمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره، یادواره استاد سید محمود گلشن کردستانی به همت حوزه هنری استان در بین مراکز و موسسات فرهنگی هنری کردستان اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۴۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در ۲ بخش داستان و شعر کوردی و فارسی برگزار می‌شود و تمامی شاعران و داستان نویسان کورد زبان از سراسر ایران می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

موضوع جشنواره در ۲ بخش آزاد و ویژه اعلام شده است که در بخش ویژه آثاری با موضوعات مربوط به خانواده، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، وحدت اسلامی و سبک زندگی اسلامی مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد.

حداکثر سن شرکت کنندگان تا زمان برگزاری جشنواره ۳۰ سال تمام تعیین شده است و هرهنرمند می‌تواند در بخش شعر و داستان حداکثر سه اثر را ارائه کند.

شناسایی و جذب استعداد‌های ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه‌های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش‌های اسلامی معرفی و برجسته سازی چهره‌های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب از جمله اهداف برگزاری نهمین جشنواره شعر و داستان سوره است.


علاقمندان به شرکت در نهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره تا ۱۷ اسفند سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج، حوزه هنری کردستان ارسال کنند.

زمان اعلام اسامی راه یافتگان به بخش نهایی این جشنواره توسط هیات بازبین، ۱۵ فروردین سال ۹۷ اعلام شده است و آیین اختتامیه نیز همزمان با ۲۲ و ۲۳ فروردین پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات