رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر در ۱۲ بهمن ماه رژه موتوری و خودرویی همزمان با سراسر کشور در بام ایران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: مراسم نمادین استقبال از تمثال امام خمینی(ره) در بام ایران با حضور بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم بام ایران با حضور در مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهمن اسلامی و تجدید میثاق با شهدا دهه مبارک فجر را گرامی داشتند عنوان داشت: مراسم رژه موتوری و خودرویی همزمان در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزاری شد.

این مقام مسئول با اشاره به سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: این مراسم امروز پنجشنبه 12 بهمن‌ماه، ساعت 9:33 صبح همزمان در مراکز شهرستان‌ها و شهرهای پرجمعیت استان بر گزار و اجرا شده است.

گرجی با اشاره ه اینکه ایام دهه فجر با ایام فاطمیه متقارن می‌شود، خاطرنشان کرد: به مناسبت ایّام فاطمیه و سی و نهمین سالروز ورود مقتدرانه آفتاب انقلاب‌اسلامی به میهن و آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر در سراسر استان ویژه‌برنامه  "انقلاب‌اسلامی تحقق آرمان فاطمی، خمینی کبیر رهرو راستین فاطمی" برنامه‌ریزی و اجراء می‌شود، امسال برنامه‌های دهه‌ی فجر رنگ و بوی فاطمی دارد.

 

 

ارسال نظرات