خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سازمان بسیج کارمندان سپاه قزوین: خبر داد:

تنوع برنامه های اجرایی به مناسبت ایام الله دهه فجر

مسئول فرهنگی سازمان بسیج کارمندان سپاه قزوین اذعان کرد: همزمان به دهه فجر انقلاب اسلامی 10 برنامه با موضوعیت سبک زندگی اسلامی در ادارات استان قوزن به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۳۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

محمدرضا جباری مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون برنامه های سازمان بسیج کارمندان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: سازمان بسیج کارمندان برنامه‌های متنوعی را برای دهه فجر در نظر گرفته است.
وی از برگزاری حدود ده برنامه منتخب سبک زندگی در سطح ادارات و نواحی کل استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نشست سبک زندگی با رویکرد انقلاب اسلامی و با سخنرانی دکتر ایزدخواه از مشهد از برنامه‌های منتخب سبک زندگی اسلامی در بسیج کارمندان می‌باشد.
این مسئول ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی شامل فوتسال، شنا، والیبال و تنیس روی میز از برنامه‌های ورزشی بسیج کارمندان در دهه فجر می‌باشد.
مسئول فرهنگی سازمان بسیج کارمندان سپاه قزوین مطرح کرد: مراسم غبارروبی از گلزار شهدا توسط کارمندان ادارات، دیدار با خانواده‌های شهدای کارمند استان با حضور مسئولین نواحی و دستگاه‌های دولتی و برگزاری همایش گرامیداشت جشن پیروزی انقلاب با حضور دکتر اسماعیلی از قم برخی دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان در دهه فجر می‌باشد.
جباری از افتتاح پایگاه بسیج در حوزه کارمندی تاکستان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: به مناسبت پیروزی انقلاب اردویی فرهنگی تفریحی یک روزه به تهران برای کارمندان ادارات در نظر گرفته شده و کارمندان شرکت کننده از مکان‌هایی چون کاخ نیاوران و زندان اوین بازدید خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: کارمندان بسیجی دستگاه‌های دولتی در طول دهه فجر در اردوهای راهیان نور سه روزه غرب کشور بازدید کرده و از نزدیک از مناطق جنگ زده بازدید و با آرمان‌های امام تجدید میثاق می‌کنند.
این مسئول با اشاره به حضور کارمندان بسیجی در مراسم جشن انقلاب و هم‌چنین راهپیایی روز 22بهمن تبیین کرد: کارمندان بسیجی در مراسم جشن انقلاب شرکت خواهند کرد و بسیج کارمندان نیز برنامه‌های مختلفی را با حضور کارشناسان و سخنرانان استانی و خارج استانی در این راستا در نظر گرفته است.
مسئول فرهنگی سازمان بسیج کارمندان سپاه قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است با توجه به توجه ویژه رهبر انقلاب به موضوع اقتصاد مقاومتی، بسیج کارمندان نشست‌های متعددی را با موضوع اقتصاد مقاومتی و در راستای تاکید بر خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکننده داخلی در دهه پیروزی انقلاب برگزار خواهد کرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها