اردوی یک روزه فرهنگی، تربیتی، ورزشی و زیارتی پایگاه شهدای رازان دهستان رازان با حضور ۵۰ نفر از اعضای حلقات صالحین پایگاه در محل امام زاده محمد حنفیه (ع)بخش زاغه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

"جهانبخش فرامرزی" فرمانده حوزه بسیج شهدای زاغه در گفتگو با خبرنگار سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، از برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی، تربیتی، ورزشی و زیارتی پایگاه شهدای رازان دهستان رازان با حضور ۵۰ نفر از اعضای حلقات صالحین پایگاه در محل امام زاده محمد حنفیه (ع) بخش زاغه استان لرستان خبر داد.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این اردو حفظ انسجام و نشاط در بین اعضای جوان حلقه های صالحین است.

 

فرمانده حوزه بسیج شهدای زاغه یکی دیگر از اهداف اجرای این برنامه را تقویت کار گروهی اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این اردوی تربیتی در درجه اول تقویت کار گروهی بود که این قضیه در همه بازی‌های ما نمود داشت و بچه‌ها گروهی و با حضور سرگروه در بازی‌ها و مسابقات شرکت می‌کردند.

 

فرمانده حوزه بسیج شهدای زاغه در پایان برنامه های اجرایی این اردو را برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی(دال پلان ، طناب کشی و…)، سخنرانی فرمانده حوزه، اقامه نماز ظهر و عصر، اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات فرهنگی و ورزشی، پذیرایی و … از برنامه های این اردو بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات