فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه به تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در این شهرستان پرداخت و گفت: بیش از 176 برنامه و 22 برنامه شاخص در دهه مبارک فجر در قروه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان قروه با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه به برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان قروه اشاره نمود و اظهار داشت: بیش از 176 برنامه توسط سپاه پاسداران شهرستان قروه در نظر گرفته شده است که در این ایام برگزار خواهند شد.


وی با بیان اینکه 22 برنامه به صورت برنامه های شاخص برگزار می شوند افزود: 7 پروژه عمرانی و اقتصادی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهرستان قروه در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.


شعبانی ادامه داد: در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر باید به دنبال تشریح و تببین چرایی شکل گیری انقلاب اسلامی باشیم و آن را برای جوانان و نسل آینده بازگو کنیم.


وی گفت: باید رمز ماندگاری انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان بیان شود و در این میان باید آسیب ها و تهدیدها را بشناسیم و در برابر انها اقدام به موقع و به هنگام داشته باشیم.


فرمانده سپاه قروه به معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: باید بیش از پیش دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان شوند تا مردم نسبت به عملکرد مسئولین دلگرم تر شوند.


وی با بیان اینکه برنامه های دهه مبارک فجر یک جشن ملی هستند افزود: مسئولین باید در برگزاری باشکوه این برنامه ها اهتمام جدی داشته باشند.


شعبانی به مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان قروه اشاره نمود و اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس، گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره)،افتتاح خانه عالم در گنداب علیا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، شرکت در نماز جمعه، افتتاح خانه عالم و سرویس بهداشتی مسجد در روستای مالوجه، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای دیوزند یادواره شهدای شیخ جعفر و سرکشی از خانواده های شهدا از جمله برنامه هایی هستند که در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان قروه برگزار می شوند.


به گفته شعبانی تجلیل از بانوان ایثارگر در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مهمان کشوری، برگزاری مراسم دهه مبارک فجر در شهر دلبران، افتتاح طرح های محرومیت زدایی در روستاها، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای کامشگران ، غبار روبی از گلزار شهدا و برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات از دیگر برنامه های مشخص شده در دهه مبارک فجر خواهند بود.


وی به برگزاری مراسم روز شهرستان قروه در 21 بهمن ماه اشاره نمود و گفت: در روز 21 بهمن که به نام روز شهرستان قروه مشخص شده است به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شهرستان قروه مراسم ویژه ای همانند سال های گذشته در این شهرستان برگزار خواهد شد.


شعبانی در پایان با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه گفت: مردم یکبار دیگر با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه همانند سال های گذشته پاسخ محکمی به بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند داد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات