خبرهای داغ:
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه طرح پیشگیری از اعتیاد تا کنون در کشور در 325 محله اجرا شده است اذعان کرد: این طرح در سال 97 به 1000 محله افزایش پیدا می کند.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۹۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از روستای حاجی آباد در حاشیه شهر بیرجند بازدید کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نگاه دستگاه دولتی نگاهی فراگیر نیست بیان کرد: پیشگیری از اعتیاد نیاز به همکاری مردم دارد و  انقلاب ثابت کرد هر زمانی که مردم به میدان آمدند پیروز شدند.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه طرح پیشگیری از اعتیاد تا کنون در کشور در 325 محله اجرا شده است اذعان کرد: این طرح در سال 97 به 1000 محله افزایش پیدا می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردمی بودن و مشارکت مردم در این طرح را در حاجی آباد دیدیم تصریح کرد: نگاه تحولی و مدیریت محله به دست مردم یکی از مهم ترین عوامل موفقیت این طرح است.

وی با این عنوان که هدفمان این است که حداقل از اشاعه اعتیاد پیشگیری کنیم اظهار کرد: ارزان بودن زمین در این منطقه باعث مهاجر پذیر بودن آن شده است و یکی از مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد خلأ فرهنگی است .

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس آمار جهانی 8 درصد معتادین قابل بازگشت هستند تصریح کرد: ما در دو حوزه کار می کنیم اول به دنبال مقابله با این درصدهای درگیر اعتیاد هستیم و حوزه دوم کار ما پیشگیری از اعتیاد است.

وی گفت: فرهنگ سازی، آگاهی رسانی و آشنا کردن خانواده ها با این مسئله از جمله اقداماتی است که ما در زمینه پیشگیری از اعتیاد انجام دادیم.

غیب پرور با بیان اینکه امروز دشمن دانش آموزان را مورد هجوم قرار داده است اذعان کرد: وظیفه سپاه و بسیج در بخش اول پیشگیری، آموزش و توجیه و در بخش دوم مقابله است که در هر دو زمینه مردم باید میدان داری کنند.

سردار غیب پرور در پایان از پایگاه بسیج شهید صدوقی کربلا، مرکز فرهنگی و زورخانه حضرت ولیعصر و سوله ورزشی در حال ساخت حاجی آباد بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها