مسئول بسیج سازندگی استان البرز :

پاک‌سازی 10 منطقه آلوده استان البرز در دستور کار قرارگرفته است

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: گروه‌های جهادی استان البرز در پاک‌سازی 10 منطقه آلوده به معضلات اجتماعی، اقتصادی و مواد مخدر متمرکزشده‌اند و در حال ساماندهی و خدمت‌رسانی به اهالی آن مناطق هستند.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی ترکاشوند مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: پس از اتمام اسکان موقت هم‌وطنان زلزله‌زده در کرمانشاه، هم‌اکنون بسیج سازندگی استان البرز در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت اسکان دائم زلزله‌زدگان است.

پاک‌سازی 10 منطقه آلوده استان البرز در دستور کار قرارگرفته است

وی اظهار کرد: 76 پروژه از منازل مسکونی منطقه ثلاث باباجانی که ساکنان آن تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند به استان البرز واگذار شد و بسیج سازندگی استان البرز در این زمینه در حال تلاش است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز در رابطه با دیگر اقدامات این سازمان تشریح کرد: گروه‌های جهادی استان البرز در پاک‌سازی 10 منطقه آلوده به معضلات اجتماعی، اقتصادی و مواد مخدر متمرکزشده و در حال ساماندهی و خدمت‌رسانی به اهالی آن مناطق هستند.

سرهنگ ترکاشوند تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی استان البرز قصد دارد در قالب طرح کرامت، مناطقی نظیر حیدرآباد، ملک‌آباد، سید جمال نظرآباد، سهرابیِ، خط 4 حصار و مهدی‌آباد را ظرف مدت 6 ماه پاک‌سازی کند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان البرز، واگذاری یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی جهت اشتغال و کارآفرینی به واجدین شرایط است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص برنامه‌های اشتغال‌زایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی را در سپاه‌های 10گانه استان البرز در دستور کارداریم و در این زمینه آموزش‌های مختلف کارآفرینی و اشتغال‌زایی را نیز خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار