خبرهای داغ:
رئيس اداره حفاظت محيط زيست سنقروکلیایی مطرح کرد؛
در پی بارش برف و در دسترس نبودن غذا براي پرندگان وحشي در شهرستان سنقروکلیایی، محیط بانان و دوستداران طبيعت اقدام به دانه پاشی در طبيعت کردند.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۶۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

سید رضا چقاکبودی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سنقر اظهار داشت: در پي بارش رحمت الهی، پوشيده شدن سطح زمين از برف و در دسترس نبودن غذا برای پرندگان بومي و مهاجر، کارکنان محيط زيست با همکاری شرکت زرین دانه سنقر با حضور در روستاهاي حاشیه شهر اقدام به پاشيدن دانه برای پرندگان کردند. 

 

 

رئيس اداره حفاظت محيط زيست سنقروکلیایی با بيان اينکه پرندگان در فصل سرما بيش از وحوش ديگر آسيب پذير هستند افزود: پرندگان اين روزها نيازمند کمک و حمايت بيشتر مردم براي سپري کردن سرماي زمستان هستند. 

 

 

وی گفت: محيط زيست شهرستان سنقر و کلیایی  با کمک دوستداران طبيعت از ابتداي فصل زمستان تا کنون در چند مرحله با تهيه بذر و خوراک طيور از پرندگان بومی و مهاجر که نياز به حمايت داشته‎اند، پذيرايی کرده است.

 

 

چقاکبودی با بيان اينکه در روزهای سرد و برفی انواع جانوران بيشتر به سمت روستاها و شهرک‎های اطراف مي‎آيند گفت : با کمي پس مانده غذا و خرده‎هاي نان می‎توان فرصت دوباره زندگی را به جانوران و پرندگان هديه داد و به آنها کمک کرد که سرمای زمستان را سپری کنند. 

 

 

رييس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان سنقر افزود: پرندگان کوچک و ضعيف علاوه بر غذا براي سرپناه مناسب به گوشه‎ای از ساختمان‎ها پناه مي‎برند که از شهروندان انتظار مي‎رود در اين مدت کوتاه از پرندگان کوچک محافظت نمايند.

 
ارسال نظرات