اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را در سراسر شهرستان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
به گزارش بسیج اشکذر از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر، همزمان با فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با هدف حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از این حماسه و بزرگداشت یاد و خاطره امام (ره) ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی به استقبال چهلمین بهار انقلاب می‌رود.
ولی الله حفیظی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر فهرستی از برنامه‌های دهه فجر به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اعلام نمود، آغازگر برنامه‌های دهه فجر اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سر در ورودی کتابخانه ها، فضا سازی کتابخانه‌ها و همچنین نصب پوستر و عکس‌هایی متناسب با دهه فجر در کتابخانه‌های عمومی خواهد بود.
حفیظی افزود، برگزاری نشست‌های کتابخوان با موضوع انقلاب اسلامی، برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان مانند قصه گویی، نقاشی وجمع خوانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب زندگی به سبک روح الله، برگزاری کارگاه فلسفه برای کودک، حضور بر مزار شهداء و عطر افشانی قبور، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های عمومی از برنامه‌های متنوع در این ایام خواهد بود.
اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برنامه‌های متنوّع و ویژه ایام دهه مبارک فجر را هر ساله برگزار می‌کند و قرار است امسال نیز مانند سال‌های پیش پابه‌پای مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در بزرگداشت این روز‌های باشکوه نقش‌آفرین باشد.
ارسال نظرات