خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چاراویماق در جمع خبرنگاران، انقلاب اسلامی را حرکتی بی نظیر در راستای نه گفتن به ظلم و بیداد دانست و گفت: جنس انقلاب مردمی و الهی است.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۳۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن داستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هنوز به آن قله مدنظر نرسیده است خاطر نشان کرد: در طول چهل سال خیلی از کارها انجام گرفته است و کارهای زیادی نیز باید صورت گیرد تا آن مطلوب مدنظر انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشد.

وی با بیان اینکه رسانه های خودی تکلیف خود را در قبال معرفی و شناساندن انقاب به نسل جدید و بیرون از مرزها انجام نداده اند، اظهارداشت: رسانه های معاند و دشمن نیز انقلاب اسلامی را با تمام توان می کوبند و جریان فکری منسجمی را علیه این انقلاب به راه می اندازند.

داستان همچنین به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان اشاره و بیان کرد: همه باید هوشیار باشند چراکه دشمن برای نفوذ و رخنه با هر سیاستی وارد می شود تا جای پایی پیدا کرده و کینه و عقده چندین ساله خود را که همان حذف انقلاب اسلامی است خالی کند.

وی گرامیداشت دهه فجر گفت: 100  عنوان برنامه برای اجرا در این ایام در شهرستان در نظر گرفته شده است که شامل افتتاح چندین طرح، برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با امام جمعه و خانواده های شهدا و نشست های روشنگری است.

ارسال نظرات