خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با اشاره به دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف، گفت: مسئولان کشور باید در حوزه اقتصادی و فرهنگی با نگاهی انقلابی وارد شده، با توجه به ظرفیت های درونی مشکلات این عرصه را برطرف کرده و رضایت مردم را حاصل کنند.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۰۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون؛ سرهنگ علی اصغر عطایی در نشست خبری با خبرنگاران تیران و کرون ضمن تبریک یوم الله دهه فجر، گفت: همزمان با سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه توسط ناحیه تیران و کرون با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار می شود. 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تیران و کرون  گفت: برگزاری زنگ انقلاب، رژه خودرویی به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، یادواره شهدای دانش آموزی، مسابقات فرهنگی، غباروبی گلزارهای شهدا، نشست های فرهنگی و بصیرتی، محفل خاطره گویی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.

 وی افزود: برگزاری همایش زن و انقلاب اسلامی، همایش ائمه جمعه و جماعات، تقدیر از کاسبان امین شهر، محافل انس با قرآن کریم، پیاده روی خانوداگی و جشن های بزرگ انقلاب از جمله برنامه های دیگر به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران برای محرومیت زدایی در شهرستان، تصریح کرد:  ۱۰ سری جهیزیه به مناسبت دهه فجر در قالب طرح پیوند آسمانی توسط بسیج جامعه زنان تیران و کرون با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیران و پیشکسوتان بسیج تیران و کرون به نوعروسان نیازمند و دارای مشکل معیشتی اعطا شد.

وی برگزاری هر ساله مراسم های مختلف در ایام الله دهه فجر را عامل افزایش آگاهی مردم به خصوص نسل جوان نسبت به ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: مردم شهرستان تیران و کرون همانند سال های گذشته با حضور پروشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی خود به خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی را ثابت کرده و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و منافقان کوردل اعلام می کنند.

سرهنگ عطایی  با اشاره به دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف از جمله ، علمی، نظامی، پزشکی و امنیتی، یادآور شد: مسئولان کشور باید در حوزه اقتصادی و فرهنگی با نگاهی انقلابی وارد شده، با توجه به ظرفیت های درونی مشکلات این عرصه را برطرف کرده و رضایت مردم را حاصل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و سطح پیشرفت کشور با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و قطعا با عزم جدی مسئولان برای حل مشکلات موجود در کشور راه پیشرفت هموارتر خواهد شد.

سرهنگ عطایی گفت: اعتبارات تسهیلات اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است که با این وجود تسهیلاتی در زمینه پرورش طیور، صنایع دستی و موارد دیگر به متقاضیان ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها