مربی بصیرتی حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، عدم تبعیت از دشمن و جهاد کبیر و تقوای دینی و سیاسی را از شاخصه‌های انقلابی‌گری برشمرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۰۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب از شاخصه‌های انقلابی‌گری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالملکی در جمع راویان مروج فرهنگی حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلابی‌گری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در این جلسات مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های انقلابی‌گری عنوان کرد: شجاعت، اهل عمل بودن، ابتکار و امیدوار بودن به آینده از ویژگی‌های انقلابی‌گری است.

مربی بصیرتی حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: انقلابی‌گری پنج شاخصه دارد که باید مورد توجه راویان فرهنگی بسیجیان قرار گیرد.

وی پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، عدم تبعیت از دشمن و جهاد کبیر و تقوای دینی و سیاسی را از شاخصه‌های انقلابی‌گری برشمرد.

عبدالملکی ابراز داشت: انقلابی‌گری یکی از اهداف جلسات تقویت و توسعه تیم فرهنگی روشنگری حوزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات