فرمانده سپاه بناب:

باید در انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید تلاش کرد

رئیس ستاد دهه فجر بناب با بیان اینکه بیش از 60عنوان برنامه توسط ستاد دهه فجر این شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: گفت: همه باید در انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۰۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

عمران دوستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران از فساد، تبعیص و بی عدالتی حاکم در نظام شاهنشاهی عنوان و بیان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با وحدت کلمه و حضور یکپارچه خود با تبعیت از راه منش امام خمینی(ره) توانست تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را درهم بکوبد.

وی با بیان اینکه دهه فجر زمان بزرگداشت و تکریم انقلاب اسلامی ایران است، افزود: وفاداری ملت ایران با حضور پر شور در همه عرصه ها پس از گذشت ۳۸ سال از عمر انقلاب برای دوستان و دشمنان نظام ثابت شده است.

دوستی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۳۸ سال عمر با برکت انقلاب از هر ترفندی برای براندازی نظام استفاده کردند و هر بار نیز با هوشیاری و بصیرت رهبری و مردم ناکام شده اند.

فرمانده سپاه بناب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان داشت: صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان از مهم ترین دستاوردهای نظام است که نمونه آن در کشورهای مانند بحرین، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای جهان مشخص است.

دوستی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر در بناب، افزود: نواختن زنگ انقلاب، مراسم استقبال از خورشید، گلباران و عطر افشانی مزار شهدای بناب، افتتاح چندین طرح عمرانی، برگزاری گرامیداشت دهه مبارک فجر، جشنواره غذاهای سنتی، جشنواره هنرهای تجسمی، افتتاح خانه محروم، مراسم ویژه ایام فاطمیه، همایش های پیاده روی و کوهنوردی، شرکت در نماز جمعه و دیدار با ائمه جمعه و جماعات، برگزاری یادواره ۳۷۲ شهید شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از جمله برنامه های شاخص در دهه مبارک فجر خواهند بود.

وی افزود: باید برنامه ها در سطح شهرستان به گونه ای اجرا شود که نشان دهنده عظمت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی باشد.

دوستی حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یادآور شد و بیان داشت: باید با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهیم که همچنان در مسیر انقلاب اسلامی و در مسیر ولایت فقیه قدم برمی داریم و لحظه ای از آرمان های خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار