مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه مطرح کرد

بانوی عترت؛ سبب خلقت افلاک

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه گفت: بانوی جهان اسلام حضرت زهرای بتول(س) آنقدر فضائل و مناقب بی‌بدیل دارد که لاتعدّ و لاتحصی و از طرفی هم هیچ لسانی قادر به بازگویی و تبیین این فضائل نیست و به راستی که اگر ایشان نبود خلقتی هم نبود.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۹۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

حجت‌الاسلام رجبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه(س) بانویی بودند به سیمای خاکیان، ولی برتر از ملائک؛ چراکه خلقتش از نور بود و بویش بوی بهشت . حضرت فاطمه (س) نام های بسیاری دارند که هر کدام دارای معانی و مفاهیم بلند و ملکوتی است .

وی افزود: حضرت فاطمه (س) در خانه رسول خدا(ص) بزرگ شدند و با مجاهدت ها و تلاش های پیگیر تحت تربیت رسول مکرم اسلام به مقامات بلند معنوی دست یافتند به طوری که در ستایش او چندین آیه قران نازل شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) بارها در سخنانش مقام و موقعیت والای فاطمه(س) را برای مسمانان بیان می کرد و می‌فرمود «فاطمه سبب خلقت افلاک است و ملائکه الهی در خدمت او هستند. هر که او را بیازارد مرا آزار داده است. فاطمه من اهل بهشت است و در قیامت از شیعیانش شفاعت می کند .»

حجت‌الاسلام رجبی ادامه داد: فاطمه زهرا(س) در سوگ پدر بزرگوارش بسیار اندوهگین است و شب و روز به یاد پدر می گرید اما در این هنگامه مسئله غصب خلافت توسط گروهی پیش آمد که برای تثبیت خلافت خویش علی رغم سفارشات اکید رسول خدا(ص) در مورد دخترش به خانه حضرت فاطمه(س) هجوم آوردند و با تازیانه دست مبارکش را آزردند و پهلوی او را که برای دفاع از حریم ولایت به پا خاسته بود شکستند، بر گردن شیر خدا ریسمان بستند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) دست از فدا کاری و حمایت از ولایت بر نداشت و با همان حال به دنبال امیرالمومنین علی (ع) به مسجد رفت و با خطبه های بلند  والای خود دستگاه حاکم را رسوا کرد ولی امیرالمومنین و فاطمه زهرا با سربلندی و افتخار از این آزمایش بزرگ الهی خارج شدند و برای بقای اسلام در مقابل این همه ظلم و ستم از حقوق مسلم خود چشم پوشی کردند تا اسلام دچار تفرقه و دودستگی نشود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خاطرنشان کرد: قبر فاطمه(س) تا قیامت تا قیام فرزند عزیزش حجت ابن الحسن مخفی بماند تا سندی زنده بر مظلومیت آن بانوی یگانه و گواهی بر ظلم و ستم قاتلین او باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار