خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین اذعان کرد: ما باید به تبیین برنامه‌های پیروزی انقلاب در مکان‌هایی چون مدارس و مساجد بپردازیم و انتقال مفاهیم انقلابی به نسل جوان را رونق دهیم.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۸۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

دکتر علی طایفه مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و در خصوص اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان اظهار کرد: در همه کشورها جشن‌های رسمی و ملی ویژه‌ای مناسب با آداب و رسوم خودشان با عنوان جشن‌های ملی برگزار می‌شود و ما نیز به خاطر به ثمر نشستن انقلابمان هر ساله ایام‌الله دهه فجر را به عنوان جشن ملی انقلابمان جشن می‌گیریم.
وی مطرح کرد: متاسفانه امروز نسبت به دهه 60 دهه فجر از شور و شوق کمتری برخوردار بوده و بخش سرودها، تئاترها و هم‌چنین دعوت از خانواده‌ها برای دیدن برنامه‌های اجرایی فرزندشان به مناسبت دهه فجر در مدارس بسیار کمرنگ شده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به نقش جوانان در آینده انقلاب تبیین کرد: ما باید به تبیین برنامه‌های پیروزی انقلاب در مکان‌هایی چون مدارس و مساجد بپردازیم و انتقال مفاهیم انقلابی به نسل جوان را رونق دهیم.
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین تشریح کرد: ما باید جوانانمان را با دستاوردهای انقلاب و سختی‌ها، مشکلات و موانع این راه آشنا کنیم و به مقایسه دقیقی از دوران پیش از انقلاب و دوران پس از انقلاب بپردازیم چراکه جوانان آینده‌سازان این کشور هستند.
طایفه در ادامه با اشاره به ایجاد انگیزه در میان جوانان برای حمایت از انقلاب و دستاوردهایش خاطرنشان کرد: ما باید جشن‌های انقلاب را با شور و شوق هرچه بیشتر و پررنگ‌تر از همیشه برگزار کرده و به تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بپردازیم چراکه نسل جوان در آینده‌ای نه چندان دور مسئولیتی خطیر را برعهده دارند و باید در این خصوص کاملا توجیه و آگاه شوند.
وی در خاتمه متذکر شد: باید توجه داشت که اگر نسل جوان آمادگی و شناخت کافی را در خصوص انقلاب و دستاوردهایش را نداشته باشند یقینا با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد لذا باید این مهم همواره مورد توجه قرار گیرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها