فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در سالروز آزادسازی نبل‌والزهرا عملیات آزادسازی آن را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۶۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار پاسدار محمدعلی حق‌بین فرمانده لشکر عملیاتی 16قدس سپاه گیلان مصادف با سالروز آزادسازی نبل‌والزهرا در مصاحبه با این خبرگزاری ضمن تبریک به رزمندگان و فاتحان آن عملیات گفت: آزادسازی نبل‌ُ الزهرا حرکت بزرگی بود که به دست مردم پر افتخار گیلان رقم خورد.

فرمانده لشکر عملیاتی 16قدس سپاه گیلان این عملیات را اینچنین تشریح کرد: این عملیات در تاریخ 13بهمن سال1394 و در منطقه ی نبل‌ُ الزهرا صورت گرفت که با اهدای یک شهید و چند مجروح این عملیات با پیروزی به پایان رسید و نبل‌ُ الزهرا پس از 4سال بازپس گرفته شد.

فرمانده آزادسازی نبل‌ُ الزهرا افزود: طراحی این عملیات توسط فرمانده سابق سپاه قدس گیلان سردار هامون محمدی صورت گرفت و بنده نیز به عنوان فرمانده میدانی این عملیات انجام وظیفه کردم.

وی به سخنرانی سردار سلیمانی در جمع گیلانی ها پس از فتح بوکمال اشاره کرد و گفت: «آزادسازی نبل‌ُ الزهرا که به دست شما گیلانی ها اتفاق افتاد فتح باب آزاد سازی حلب و دیگر مناطق تحت اشغال داعش شد».

محمدعلی حق‌بین تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی روز بعد از آزاد سازی نبل‌ُ الزهرا در جمع رمندگان گیلانی حاضر شد و گفت: «ما 4سال پشت این در بودیم که عاقبت توسط شما مردم غیور گیلان این "در خیبر" کنده و شکسته شد».

بنابر این گزارش شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده در این عملیات به درجه رفیع شهادت دست یافت و همچنن شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری‌نیا نیز در این عملیات از ناحیه پا دچار جراحت شد که سپس در خرداد ماه سال گذشته به دوستان شهیدش پیوست.

شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده

فتح نبل‌ُ الزهرا باب فتح بوکمال بود

شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری‌نیا

فتح نبل‌ُ الزهرا باب فتح بوکمال بود

 

ارسال نظرات