محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن تا شنبه ۱۴ بهمن در جاده‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۵۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگویی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته، محدودیت‌ های ترافیکی در جاده‌ های مازندران اجرا می‌ شود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن تا ساعت ۶ صبح روز شنبه‌ ۱۴ بهمن از جاده های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در جاده كرج به چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت ازاین جاده ممنوع است، گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه در جاده هراز  تردد کلیه تریلرها ممنوع است، گفت: تردد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از این جاده ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در جاده فیروزکوه هم تردد کليه تريلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از  تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های مازندران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها