خبرهای داغ:
سرمربی صالحین حوزه مقاومت بسیج ثارالله آبیک بیان کرد: باید فرهنگ انقلاب را با عملکرد های پیش از انقلاب به دایره نقد بکشیم تا درخشندگی انقلاب بیشتر تلالو کند
کد خبر: ۸۹۸۱۹۵۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام سید هادی هاشمی سرمربی صالحین حوزه مقاومت بسیج ثارالله آبیک بیان کرد: سوء استفاده از فضای مجازی و بکار گیری ناصحیح از آن در اغتشاشات اخیر قابل رویت و چشمگیر بود.
وی افزود: دو گروه در نا ارامی های اخیر حضور برجسته ای داشتند ، گروهی که تحت فشار اقتصادی بودند و بر این هیچ ایرادی هم وارد نیست و گروهی که تحت تاثیر رسانه های خارجی و توطئه افکنی های سرویس های جاسوسی عربستان و وهابیت خبیث بودند و نا ارامی ها را هدایت می کردند.
این سرگروه حلقه های صالحین تصریح کرد: ارتباط این مسائل با حلقه های صالحین بدین جهت است که این حلقه ها نماد فرهنگی و انقلاب اسلامی هستند و باید با کار تربیتی به مقابله با جریان ضد دینی بپردازند .
وی خاطر نشان کرد: نسل جوان ما که درگیر فضای مسموم مجازی شده بود تصور میکرد که قبل از انقلاب اسلامی اوضاع کشور مطلوب تر بوده است و هم اکنون در عقب مانده ترین جوامع بشری و انسانی قرار داریم و این شبهه پراکنی ها را باید در حلقات پاسخ مناسب داد که تقویت فرهنگ انقلابی و اسلامی از وظایف حلقه های صالحین به شمار می رود .
وی در خاتمه در سفارش به سرگروه های حلقات صالحین اظهار داشت : سفارش بنده به شما این است که باید فرهنگ انقلاب و اهداف انقلاب را با عملکرد های پیش از انقلاب به دایره نقد بکشیم تا درخشندگی انقلاب بیشتر تلالو کند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها