برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر دلوار توسط فرمانده مرکز مقاومت امام حسین (ع) این بخش تشریح شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۴۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، فرمانده مرکز بسیج سپاه دلوار گفت: پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، نسل سوّم انقلاب نیز همچون پدران خود هر ساله با تجدید میثاق با ولایت و رهبری، پایبندی خود به آرمان های انقلاب و شهدا را اعلام می کنند که در همین راستا امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی، تحریم ها و تهدیدهای دشمنان، برنامه های ایام الله دهه فجر باشکوه و صلابت ویژه ای برگزار می شود.

سرهنگ ایرج سلیمانی اظهار کرد: امسال با توجّه به تقارن ایام الله دهه فجر با دهه فاطمیّه، این برنامه ها با غبارروبی قبور شهدا و سرکشی از خانواده شهدا شروع می شود.

وی در ادامه افزود: آذین بندی و جشن های انقلاب پس از پایان دهه اول فاطمیه در تاریخ 16 بهمن ماه در سطح حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می گردد.

سرهنگ سلیمانی در ادامه افزود: امسال در سطح مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار و حوزه های تابع حدود 50 برنامه در دهه مبارکه فجر برگزار می شود از جمله برنامه های شاخص این دهه غبار روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای انقلاب، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس،یادواره شهدا روستای لیلک، نشست های بصیرتی در سطح حوزه و پایگاه های مقاومت با موضوع دست آورد های انقلاب و ... خواهد بود.

وی همچنین در خصوص برگزاری جشن پیروزی انقلاب در این بخش افزود: این برنامه  در تاریخ 18 بهمن ماه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش و با سخنرانی حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهر دلوار و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

پایان خبر/

ارسال نظرات