فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: صنعت هواپیمایی کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد
کد خبر: ۸۹۸۱۸۳۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار موسوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌های استان که در کانون شهید عالی زاهدان برگزارشد، اظهار داشت: ماموریت حفاظت ازفرودگاه‌ها بدلیل حساسیت بالا توسط امام راحل مستقیم به سپاه داده شده است.

وی افزود: صنعت هوا نوردی دارای حساسیت‌های فراوانی است از این رو مردمی بودن و سازگاری با روحیات مردم از طریق تکریم ارباب رجوع یک ویژگی مهم در بحث فرودگاه‌ها است.

وی ادامه داد: پاسداران با توکل به خدا متوسل به ائمه ماموریت‌های خود را انجام میدهند، و الحمدالله  در همه عرصه ها موفق هستند.

وی با اشاره به اینکه، وضعیت فرودگاه‌ها مطلوب است، گفت: یگان حفاظت هواپیمایی استان سیستان و بلوچستان هرسال به عنوان یگان برتر معرفی می‌شد.

سردار موسوی بااشاره به فعالیت‌های فرمانده سابق یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان گفت: سرهنگ شهرکی پور با صداقت پای کار آمدوبا صداقت خارج شدو این ویژگی باید توسط همه مسئولان مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: نگاه‌ها به مسئولیت‌ها باید امانت باشد سرهنگ پاسدار شهرکی پور این امانت را گرفت و بهتر آن را برگرداندو در مدت فعالیت خود نیز به نحو احسن به وظایف محوله عمل نمود.

وی ادامه داد: ارتباط، دوستی و محبت با کارکنان کلید موفقیت در اهداف یک سازمان است و این ارتباط باید در سطح مختلف اداری برقرار شود.
گفتنی است در پایان این مراسم اززحمات سرهنگ پاسدار شهرکی پور تجلیل وسرهنگ پاسدار محمد رضا امین افشار به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت سپاه فرودگاههای استان سیستنان و بلوچستان منطوب شد
ارسال نظرات