خبرهای داغ:
رییس بنیاد شهرستان البرز:

نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس برپا می‌شود

طی بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر، نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس در شهرستان البرز برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۰۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید عظیمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز با اشاره به بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر گفت: باید برنامه‌های مختلفی به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدا به قشرهای مختلف مردم در این ایام برگزار شود.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز برای بزرگداشت دهه‌فجر، برنامه‌های مختلفی تدارک دیده که غباروبی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، والدین شهدا و جانبازان متوفی از جمله آنهاست.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز افزود: این برنامه با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور پنجشنبه 19 بهمن ماه برگزار می‌شود و مدعوین ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، یاد و خاطره‌ی آنها را گرامی می‌دارند.
عظیمی به برگزاری یادواره‌های شهدا طی ایام‌الله دهه‌فجر اشاره کرد و گفت: این یادواره‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره شهدا به آحاد جامعه برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس برپا می‌شود، افزود: این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن تصاویری از شهدای انقلاب و دفاع مقدس در سالن اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان البرز دایر خواهد شد.
این مسوول با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا در قالب طرح سپاس اجرا می‌شود، گفت: این دیدارها با حضور مسوولان دستگاه‌های مختلف با هدف قدردانی از رشادت‌های آنان طی ایام دهه‌فجر برپا می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز با بیان اینکه زنگ انقلاب در مدارس نواخته می‌شود، افزود: این مراسم با حضور مسوولان و والدین شهدا شنبه، 14 بهمن ساعت 8 صبح در مدرسه‌های شاهد مطهره و معلم برگزار خواهد شد.
وی دیدار فرزندان شهدا با فرماندار البرز، تجلیل از ایثارگران شاغل توسط مسوولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه، آذین‌بندی نهادهای اداری، تعویض پرچم گلزار شهدا، تبلیغات محیطی ايام دهه‌فجر در سطح شهر و دعوت خانواده‌ها جهت شركت در راهپيمايی روز یکشنبه، 22 بهمن را از دیگر برنامه‌ها ایام‌الله دهه‌فجر برشمرد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار