مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهران :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهران گفت: انقلاب اسلامی با گذشت چهل سال از عمر با برکت این نظام با اقتدار علمی توانسته در حد اعلی حاکمیت ملی و استقلال سیاسی و تمامیت ارضی و غرور مقدس ملت ما را تامین بکند.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۹۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام بهمن ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهران گفت: تا حال هیچ کشور جهان سومی نتوانسته شعار نه شرقی و نه غربی را بگوید.

وی اظهار کرد: آنچنان که کیسنجر وزیر خارجه اسبق آمریکا اعلام کرد "ایران با شناساندن خود به عنوان قدرتی انقلابی به نظم جهانی موجود حمله ور شده است" ایران طلسم وابستگی به کشورهای استعماری دنیا را شکست و استکبار جهانی با تمام توان ملت ها را از اینگونه استقلال سیاسی می ترساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهران ادامه داد: این انقلاب و نظام که با پشتوانه مردمی شکل گرفته و برای به ثمر نشستن آن هزینه های گزاف داده شده ؛بعد از گذشت چهل سال از عمر با برکت این نظام و انقلاب وظیفه اولیه مسئولین و دولت مردان حل مسائل معیشتی و رفع مشکلات و نواقص ملت است و بی توجهی به این مساله از طرف هر کسی و هر مقامی خیانت به خون شهدا و ملت و انقلاب محسوب می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ملت بصیر کشورمان که قریب  چهل سال از انقلاب با چنگ و دندان محافظت کرده اند توطئه های دشمنان قسم خورده را در دهه فجر و ایامی که با شهادت اولین مدافع ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) مقرون گشته خنثی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شأن و شرف یک ملت بسته به اموری است که انقلاب اسلامی در حد اعلی اغلب آن را برای ملت و کشور ما فراهم کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهران اظهار کرد: اولین شاخصه تقدّم و پیشرفت یک ملت داشتن نهضت علمی و پیشرفتهای علمی و ارتقاء بنیه ی علمی کشور و سهیم شدن در تولید دانش جهانی است.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطر نشان کرد:ارتقاء بنیه ی علمی کشور از بهترین خدمت های انقلاب به کشور و ملت ما در محاصره فناوری و محاصره علمی کشور است.

وی تاکید کرد:در این خصوص بدون تردید با انقلاب اسلامی یک تحول عظیم علمی در کشور رخ داده و پیشرفتهای علمی محیرالعقول در دانشهای مختلف از قبیل دانش  هسته ای، علوم زیستی سلولهای بنیادی، راه اندازی مراکز دانش بنیان و پارکهای علم و فن آوری و مخصوصا پیشرفت های سریع و عظیم در صنعت دفاعی موشکی و ماهواره ای و... بخشی از توانمندی های علمی حاصل بعد از انقلاب اسلامی است.

 

ارسال نظرات