کارشناس مذهبی:

نعمت ولایت در روز 22 بهمن صورت عملی و تحقق خارجی گرفت

کارشناس مذهبی بیان داشت: ۲۲ بهمن در حکم عید غدیر و قربان است، زیرا در این روز و به این مناسبت بود که ملت ما اسماعیل‌های خودش را قربانی کرد و در این ایام الله بود که نعمت ولایت برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۷۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسینی نژاد در آخرین جلسه دوره تربیت و تعالی خواهران بسیجی حوزه ۱ کوثر بیان کرد: ۲۲ بهمن روزی است که همه ملت باور کردند که کار با پیروزی بر آمریکا و دست نشانده آن در کشورمان تمام نمی‌شود بلکه در این روز بزرگ و مبارک کار ما تازه آغاز می‌شود و ما قدم در جاده‌ای گذاشتیم که انتهای این جاده، جامعه اسلامی و انسانی، آسوده و پر نعمت و برکت و برابر امر خدا و قوانین الهی است که به تدریج به آن نهایت نزدیک خواهیم شد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به ملت عزیزمان در این روز گفتند که دهه فجر و ۲۲ بهمن را قدر بدانیم، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بزرگترین خاطره برای ملت ما بعد از ورود اسلام به سرزمین و مرز‌های ماست. این روز عید حقیقی برای ملت است و ۲۲ بهمن در حکم عید غدیر و قربان است، زیرا در این روز و به این مناسبت بود که ملت ما اسماعیل‌های خودش را قربانی کرد و در این ایام الله بود که نعمت ولایت برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.

وی افزود: کاری که دشمن می‌تواند انجام بدهد تبلیغ علیه اسلام و انقلاب است. علی رغم این عمل دشمن، شما دستاورد بزرگ انقلابتان را قدر بدانید و اسلام و راهی را که امام (ره) در مقابل ملت ما ترسیم کردند حفظ کنید که آن راه آزاد زیستن و کامل شدن و ساختن زندگی به شکلی که مورد رضای خدا و دستور اسلام است، سازندگی حقیقی و عدم سازش با قدرت‌های ضد اسلام بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها