امام‌جمعه نظرآباد گفت: معرفی هرچه بیشتر و بهتر امام حسین (ع)، ظهور امام زمان (عج) را نزدیک‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۷۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام جعفر محسن زاده شامگاه دوشنبه در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی شهرستان نظرآباد که با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولین و خدام الحسین (ع) در ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان برگزار شد؛ در خصوص ارتباط بین امام حسین (ع) و ظهور امام زمان (عج) اظهار کرد: درک و آشنایی هرچه بیشتر مردم از امام حسین (ع) و واقعه عاشورا ظهور حضرت ولیعصر (عج) را تسریع خواهد بخشید.

معرفی سیدالشهدا(ع) ظهور امام زمان را نزدیک‌تر می‌کند

وی افزود: یقیناً یکی از عمده دلایل عدم ظهور امام زمان همین است که ما هنوز واقعه عاشورا و امام حسین خود را کامل نشناخته و درک نکرده‌ایم و قطع بر یقین با شناخت بهتر سیدالشهدا ظهور امام زمانمان نیز نزدیک خواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان نظرآباد در ادامه با تأکید بر جایگاه ویژه خدام الحسین خطاب به آن‌ها عنوان کرد: فخر شما خادمان حسینی باید نوکری و خدمت به سیدالشهدا و زائرین آن حضرت باشد چراکه این خدمات شما پیام روشنی به یزیدیان و طاغوتیان زمان دارد و آن این است که ما هنوز باافتخار درراه نوکری امام حسین(ع) بوده و از این راه هرگز برنمی‌گردیم.

حجت‌الاسلام محسن زاده در خاتمه در ارتباط با نورانیت خدام الحسین(ع) خاطرنشان کرد: باید مراقب بود که نورانیت این خدمت الهی حفظ شود و این خدمات به زوار همواره همراه بامعرفت و عشق حسینی صورت پذیرد.

شایان‌ذکر در پایان این همایش نیز به‌پاس خدمات و فعالیت‌های خادمان، خیرین و فعالان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد در امر ترویج فرهنگ حسینی، تندیسی به همین مناسبت اهدا شد.

ارسال نظرات