مصطفی برزگر
امام جمعه ملکشاهی گفت: شاه به تحقیر بین المللی تن داده بود و مردم می دانستند تا زمانی که شاه تمکین می کند، تحقیر بین المللی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۲۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج،پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن ۱۳۵۷  به رهبری امام راحل(ره) یادآور تلاش‌و ایثار مجاهدانی است که از جان و مال خود گذشتند و به چیزی جز مبارزه با استکبار و طاغوت فکر نکردند.

انقلاب اسلامی نه تنها به ملت ایران بلکه به ملل ستمدیده جهان درس آزادگی و ظلم‌ستیزی آموخت و امنیت، عزت،استقلال و آزادی امروز جامعه اسلامی مرهون این انقلاب و تلاش مجاهدان راه آن است

"سیدعبدالله امینی"؛ امام جمعه ملکشاهی گفت: قبل از انقلاب اسلامی مردم ما از چند چیز رنج می بردند که در زمان کنونی نیز دشمنان بر کشور و ملت ما فشار می آورند.

وی اظهار کرد: تحقیر بین المللی باعث شکل گیری انقلاب شد، طبق مفاد کاپیتولاسیون اگر یک آمریکایی مرجع ما را می کشت ما نمی توانستیم محاکمه اش کنیم.

امینی افزود: شاه به تحقیر بین المللی تن داده بود و مردم می دانستند تا زمانی که شاه تمکین می کند، تحقیر بین المللی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه ملکشاهی گفت: اکنون دشمن به دنبال تحقیر ما است، این پروژه تحقیر توسط دشمن در همه کشورهای مسلمان وجود دارد و ما نباید تمکین کنیم بلکه عزتمند مقابله کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملکشاهی تصریح کرد: ترامپ ورود ایرانیان به آمریکا حتی با کارت سبز را ممنوع کرد و این تحقیر شهروندان ایرانی است، درست است که مردم این تحقیر از طرف استکبار را می بینند، اما واکنش مسئولین خود را نیز می بینند و انتظار دارند مسئولین در مقابل حقارتها توسط دشمنان محکم بایستند.

رئیس ستاد امر به معروف شهرستان ملکشاهی اذعان کرد: لازم است مقارن با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولین ما واکنش در گفتار و کردار نشان دهند و این واکنش هایی که نشان می دهند مردم بصورت ملموس و عملی ببینند و ما هم ورود شهروندان آمریکایی به ایران، واردات اجناس از آمریکا و... را ممنوع کنیم.

وی افزود: مردم انقلابی ما امسال هم در صحنه حضور خواهند داشت و با امام (ره)، شهدا و رهبری و آرمانهای انقلاب بیعت مجدد خواهند کرد، مردم ما تحقیر بین المللی و سکوت مسئولین را نمی توانند تحمل کنند.

امام جمعه ملکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم ما به دنبال نظام اسلامی بودند و اسلام را منشاء عزت و استقلال خود می دانستند، امروز هم مردم انقلابی ما به دنبال عزت و استقلال خود از طریق انقلاب اسلامی هستند و ترویج بی بندوباری در جامعه را بر نمی تابند.

وی در پایان گفت: مردم هرگز ولی خود را ترک نمی کنند و با ولایت است که عزتمند خواهیم بود.

 

ارسال نظرات