فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) شهر کاکی گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب صداقت است و مردم انقلاب کردند تا شاهد پرده پوشی مسئولان در اداره کشور نباشند به همین علّت لازم است مسئولین با مردم صادق باشند.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۲۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ عبدالله اسکندری در نشست بصیرتی جایگاه پرچم و پرچمدار در انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فرهنگیان بخش کاکی با اشاره به جایگاه و قداست پرچم در نظام های سیاسی دنیا اظهار کرد: جامعه ای زنده و بالنده است که پرچم ارزش ها در آن بین نسل های آن دست به دست شود.

وی با اشاره به اقدام رذیلانه آتش زدن پرچم کشور در اغتشاشات اخیر، به تبیین ریشه های این مسئله پرداخت و تصریح کرد: تهییج و اغواء بیرونی و عدم پاسخگویی شفاف مسئولین در قبال مطالبات قانونی مردم از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر بود که بار دیگر با حضور هوشمندانه ملّت خنثی شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) کاکی با اشاره به زمینه های خارجی و داخلی ناامنی های اخیر به نقش ارتجاع عربی منطقه به سرکردگی آل سعودی و رژیم صهیونیستی غاصب پرداخت و خاطرنشان کرد: شکست های پی در پی آنان در منطقه از یک طرف و موفقیت های انقلاب اسلامی ، وضع موجود را برای آنان غیر قابل تحمل کرده است و آنان برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد .

اسکندری تامین معیشت ، مسکن و اشتغال مردم و جوانان از یک طرف و رسیدگی به معضلات اجتماعی از طرف دیگر را مطالبه به حق مردم از مسئولان دانست و گفت : مسئولان باید با مردم صداقت داشته باشند و مشکلات فراروی  کشور را بدون واسطه و سانسور با مردم مطرح نمایند . وی اضافه  کرد انقلاب ما انقلاب صداقت است و مردم ما انقلاب کردند که شاهد پرده پوشی مسئولان در اداره کشور نباشند و این توقع بزرگ  و آرزوی محالی نیست .

اسکندری در پایان با اشاره به اجرای کمپین پرچم در سطح بسیج در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : این حرکت فرهنگی در پاسخ به بی حرمتی اخیر به پرچم سه رنگ نظام مقدس اسلامی در سطح پایگاهای سراسر کشور برگزار میشود که اقدامی ارزشمند و بیانگر علاقمندی و دلدادگی مردم به نظام اسلامی و پرچمدار صبور و با بصیرت آ ن است .

ارسال نظرات