با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرمانده سپاه شهرستان خوی با اعلام شعارمحوری سال96 از اجرای 300برنامه تحت40عنوان در سطح رده های این سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۶۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی در گفتگوی خبری  ویزه برنامه های دهه فجر 96گفت:امام (ره) زمانی که فرمود« مساجد سنگر ماست» یعنی ما به عنوان مقلدان پیرجماران سعی کنیم تنها در زمان نماز و برای نماز در مسجد حضور نیابیم چرا که مسجد مکانی برای عبودیت و درسهای مختلف با خدا است  لذا زمانی که در مسجد ما به فعالیت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و.. مشغول می شویم در حقیقت رنگ عبودیت به این کارها را می دهیم.

فرمانده سپاه خوی دهه فجر را بیعت دوباره با ولایت عنوان و افزود: تقارن ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبیین و تحلیل فرهنگ دفاع از ولایت با جان و دل است.

وی حضرت زهرا(س) را نمونه کامل یک زن در تمامی مراحل زندگی از تربیت فرزند گرفته تا همسرداری،بندگی خدا ،حفظ حجاب و عفاف و...بالاخره دفاع از ولایت معرفی و اظهار داشت:زنان و دختران ما در دوران انقلاب و 8سال دفاع مقدس با الگو قراردادن این بانون بزرگ به دفاع از ولایت برخاسته و علاوه بر کمک در ستادهای پشتیبانی در تشویق فرزندان و همسران به جهاد در راه خدا تلاش کردند.

علایی در ادامه به حدیث پیامبر اشاره کرد که فرموده اند«هرکس شب با شکم سیر بخوابد در حالیکه همسایه اش گرسنه است از ما نیست» افزود: رسیدگی به معشیت و مشکلات مردم از اولویت ترین وظایف مسئولین باید قرار بگیرد و سعی شود هر کاری که انجام می گیرد تمامی اقشار در نظر گرفته شود تا خدای ناکرده تفرقه و اختلاف صورت نگیرد.

وی به اغتشاشات و حوادث اخیر که دستخوش دسیسه و ترفندهای دشمنان بود اشاره و گفت: باید بصیرت و آگاهی مردم  را تحسین کرد چرا که هر چند در ابتدا به گرانی اعتراض کردند اما زمانی که دیدند دشمن از آب گل آلود ماهی می گیرد خط خود را گمراه شدگان جدا کردند.

علایی در پایان گفتگوی خبری خود مراسم رژه موتور سواران و خودرو های مسلح و بسیجیان،به صدا در آوردن زنگ انقلاب ، مراسم صبحگاه مشترک، و غبارروبی مزار شهدا،برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محلی،برگزاری ویژه برنامه  های دهه فجر،برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، ارائه خدمات فیزیوتراپی،برگزاری تورهای ایست و بازرسی  و صدها برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را از ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان خوی خبر داد.

 

ارسال نظرات