خبرهای داغ:

نشست خبری فرمانده سپاه سلماس به مناسبت دهه مبارکه فجر

فرمانده سپاه سلماس ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه وعرض تبریک به مناسبت آغازدهه مبارکه فجر بیان کرد: این انقلاب راه پیروی از ائمه اطهار می باشد وادعای ما اینست که در راستای پیروی ازائمه اطهار حرکت می کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۶۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدنی با بیان اینکه مهمترین سرمایه یک جامعه، سرمایه اجتماعی آن است، گفت: اگر قبول کنیم سرمایه عظیم و گرانقدر یک جامعه، وجود ارزش‌ها، آرمان‌های مشترک، اعتماد عمومی و مشارکت جامعه است می‌توانیم ادعا کنیم انقلاب اسلامی و پیروزی آن درخشان‌ترین نقطه تاریخ این مرز و بوم در تولید عمیق‌ترین نوع سرمایه اجتماعی بوده است که در نتیجه آن ده‌ها هزار شهید و جانباز تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی شد و پس از گذشت قریب 40 سال هنوز مجموعه آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان جذابیت دارد.

فرمانده سپاه سلماس اظهارکرد: در دهه مبارکه فجر دیدار با خانواده معظم شهداء وغبارروبی مزارشهداء و رژه موتور سواران در سالروز انقلاب اسلامی در دوازدهم بهمن ماه صورت خواهد گرفت.

وی همچنین افزود:به احترام دهه مبارکه فجر ده یادواره شهداء برگزار خواهد شد و اولین یادواره  ،یادواره شهدای غواصان خواهد بود.

درشهرستان سلماس  دوازده نفر غواص شهید وپانزده نفر  رزمنده غواص وجود دارند که درقید حیات هستند.

سرهنگ مدنی عنوان کرد:در این ایام مراسم شعرحماسی با موضوع شعرفجر،همایش عفاف وحجاب، برپایی نمایشگاه فاطمیون برگزارخواهد شد.

وی همچنین گفت: دهه مبارک فجر در حقیقت بهترین فرصت برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و پیروی از راه شهدا و امام شهداء و حفظ ارزشهای اسلامی و دینی است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سلماس درپایان اذعان کرد: طبق فرمایش حضرت آقا بسیج باید در مسائل اقتصادی  هم وارد کار شود که در این راستا در طول این دهه  افتتاح طرح های عمرانی نظیر؛ افتتاح پل درمان دریک ، افتتاح مسجدحسین بن علی-افتتاح پایگاه دیشوان و افتتاح راه روستایی چوپانلو وهمچنین کارهای محرومیت زدایی مثل: هماهنگی با پزشگان در راستای ویزیت رایگان روستاییان وتهیه دارو برای آنها وبه احترام ایام فاظمیه و دهه فجر اهدای 220بسته 22میلیون تومانی سبدکالا برای نیازمندان انجام خواهد شد.

ارسال نظرات