باتوجه به بارش سنگین برف در نقاط مرزی و مسدود شدن مسیرهای روستایی, نیروهای سپاه به یاری راهداران در بازگشایی محوزهای مواصلاتی روستایی شتافتند.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۵۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بارش برف و نزول رحمت الهی در شهرستان سلماس در کنار شادی و شکرگزاری مردم و روستاییان منطقه,  موجب بسته شدن مسیرهای روستایی در مناطق مرزی شده است.

در کنار فعالیت شبانه روزی راهداران برای بازگشایی معابر مرزی روستایی,  نیروهای جان برکف سپاه نیز با حضور در کنار عوامل خدمات رسان راهداری, ضمن انجام اقدامات تامینی, نیروهای راهداری را در بازگشایی هرچه سریعتر محورهای مواصلاتی مناطق مرزی سلماس یاری کردند.

علیرضا مدنی فرمانده سپاه  سلماس نیز شخصا به منطقه رفته و از نزدیک در جریان اقدامات بازگشایی معابر و مناطق مرزی قرار گرفت.

مدنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در این رابطه گفت: هرجا که کمبودی احساس شود و احساس نیاز برای کمک به مردم,  نیروهای سپاه خالصانه و با تمام توان حضور یافته و خواهند یافت.

وی افزود: سپاه همیشه پشتیبان مردم مرزنشین بوده و تمام تلاش مجموعه سپاه فراهم اوری شرایط مناسب برای زندگی پایدار در روستاهای مرزی است.

فرمانده سپاه سلماس با اشاره به بازگشایی مسیر روستاهای آغ برزه ، کوزه رش ، حاجی جفان ، جاندار ، کوم ، سید آباد ، گرماویچ و شناتال تاکنون, خاطرنشان کرد: بحمدلله نیروهای سپاه و عوامل راهداری با کمک و همکاری یکدیگر مشغول بازگشایی معابر و محورهای مواصلاتی مرزی بصورت شبانه روزی هستند و امیدواریم با انجام این کار خدمت هرچند کوچکی به مردم مرزنشین در تحمل شرایط مرزی کرده باشیم.

ارسال نظرات