نماینده ولی فقیه در استان گفت: عزت و موقعیت کنونی جمهوری اسلامی نشان تحقق وعده‌های قرآنی و نصرت الهی برای اهل ایمان است
کد خبر: ۸۹۸۱۶۳۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با اشاره بر تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه اظهار کرد: توجه به محتوای غنی برای افکار عمومی در برنامه‌های این ایام را ضروری‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) حرکتی جدید در راستای حیات مجدد اسلام و ارزش‌های اسلامی بود عنوان داشت: انقلاب اسلامی به برکت ایمان و وحدت و همدلی مردم مؤمن و انقلابی، به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و خوشبختانه امروز به سراسر جهان صادر و تبدیل به الگویی برای ملت‌های مظلوم و ستمدیده شده است.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به برنامه‌های دشمن برای محروم کردن ملت‌ها و حتی مردم ایران از پیام نورانی انقلاب اسلامی گفت: عزت و موقعیت کنونی جمهوری اسلامی نشان تحقق وعده‌های قرآنی و نصرت الهی برای اهل ایمان در مقابل مکر و حیله دشمنان و شیاطین است که باید به خاطر آن بر خود ببالیم و افتخار کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: دشمن و رسانه‌های استکباری امروز با تمام توان و تلاش به دنبال تطهیر چهره خبیث، منحرف و ظلمانی طاغوت و رژیم پلید ستمشاهی و از طرفی ناکارآمد و خشن جلوه دادن انقلاب اسلامی در اذهان دنیا و ملت ایران بویژه جوانان و نوجوانان است تا آن‌ها را از ایستادگی بر موضع حق و مقابله با باطل مأیوس و ناامید کند.

وی عنوان داشت: همه اقشار مردم و مسئولان در تبیین و تشریح شایسته برکات، خدمات و دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به عنوان یکی از ضرورت‌های مهم امروز، سهیم و مسئول هستند.

حجت الاسلام نکونام بر اجرای متمرکز برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر هم تأکید کرد و افزود: بیان کارآمدی انقلاب اسلامی به عنوان یک نهضت نورانی و عدالت محور سبب امیدواری جامعه و مظلومان عالم به راه و روش نورانی اسلام می‌شود و البته از رسیدگی و رفع مشکلات جامعه از جمله اشتغال، مسکن و ازدواج هم نباید غفلت کرد.

وی گفت: حفظ شعار‌ها و شعائر اصلی و مکتبی انقلاب اسلامی در کنار دستاورد‌ها و سرمایه‌های بزرگ آن از جمله حمایت و همراهی مردم باید همواره مورد توجه باشد.

ارسال نظرات